Per 01-01-2023 is er een nieuwe naam: NAHbij!

U bezoekt nu onze huidige website.
De nieuwe website is in ontwikkeling.
verlies/veerkracht/verbinding
Lees onze folder

Niet tevreden over je hulpverlener?

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets misgaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen.

Indien je een klacht wilt indienen, kun je contact opnemen met het NFG secretariaat via het mailadres info@de-nfg.nl. De contactpersoon klachtopvang zal dan contact met je opnemen. Vermeld in de mail dus ook je telefoonnummer zodat, indien nodig, telefonisch contact met
jou opgenomen kan worden.